سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردمى خدا را به امید بخشش پرستیدند ، این پرستش بازرگانان است ، و گروهى او را از روى ترس عبادت کردند و این عبادت بردگان است ، و گروهى وى را براى سپاس پرستیدند و این پرستش آزادگان است . [نهج البلاغه]

افراطی های ایتالیا

به اعتقاد خوزه مورینیو مربی پرتقالی باشگاه اینتر میلان

                     پرتقالی مغرور :

 

 

 

به اعتقاد خوزه مورینیو مربی پرتقالی باشگاه اینتر میلان؛ تمام دنیا از لیگ ایتالیا متنفر است وهر چه زودتر باید رقابت های فوتبال در این کشور متحول شود.

مورینیو که در سال های گذشته به عنوان مترجم باشگاه بارسلونا؛ شناخت کافی از لیگ اسپانیا به دست آورده و تجربه ی کار مربیگری در کشورهای پرتقال و انگلیس را در کارنامه دارد؛ براین باور است که فوتبال ایتالیا زیر سایه ی سایر لیگ های مهم اروپا قرار گرفته است.

مربی سابق تیم چلسی به روزنامه ی توتو اسپورت گفت : مردم دنیا؛ فوتبال ایتالیا را دوست ندارند اگرچه شاید اینطور به نظر نرسد.

خانواده ی من مجبورند تا نیمه ی شب منتظرشوند تا یک مسابقه از سری آ را تماشا کننددرحالی که ساعت 7 شب؛ بازی ضعیفی مثل ختافه با وایادولیداز لیگ اسپانیا پخش می شود.

وی در حاشیه ی مراسم اعطای جایزه ی بهترین مربی سال گذشته به روبرتو مانچینی مربی اسبق اینتر میلان افزود: قهرمانی در همه ی لیگ ها سخت است اما در واقع لیگ ایتالیا سخت ترین لیگ است.

من شخصا فوتبال ایتالیا را دوست دارم اما مردم دنیا و به خصوص مردم آسیا حوصله ی لیگ این کشور را ندارندواین وضعیت باید اصلاح شود.

 




میلانتو ::: چهارشنبه 87/9/27::: ساعت 9:8 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 6


بازدید دیروز: 6


کل بازدید :21060
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
میلانتو
درسته این وبلاگ متعلق به طرفداران ایتالیاست اما هر فوتبال دوستی می تونه مراجعه کنه.من مخلص تمام طرفداران ایتالیا هستم.
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<