سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان، حاکم بر مردم اند . [امام علی علیه السلام]

افراطی های ایتالیا

یوفا: لیونل مسی مهاجم آرژانتینی باشگاه بارسلونا اسپانیا اظهارداشت هیچکس در این تیم تصور نمی‌کند رویارویی با المپیک لیون در مرحله یک هشتم نهایی جام قهرمانان باشگاههای اروپا (چمپیونزلیگ) کار راحتی است.

به گزارش یوفا: به اعتقاد مسی در این مرحله از رقابتها بازی با هیچ حریفی ساده نیست. وی گفت: برنامه ما فقط مهار کریم بنزما نیست چون حریف فرانسوی، ستارگان زیادی دارد.

درحالیکه تمام توجه رسانه‌های جمعی به قرعه کشی جام قهرمانان معطوف شده، مسی معتقد است هنوز دو ماه تا برگزاری دیدارهای مرحله یک هشتم مانده و بارسلونا فعلا به دیدار پیش رو با ویارئال بیشتر اهمیت می‌دهد.


** جیورجیوس کاراگونیس سرمربی باشگاه پاناتینایکوس یونان که باید تیمش را برای مصاف با ویارئال آماده کند، اظهارداشت از این قرعه نه خوشحال است و نه ناراحت.

سرمربی پاناتینایکوس که از رویارویی با امثال چلسی، رئال مادرید و رم نجات یافته، افزود همراه با تیم بنفیکا برابر رئال بازی کرده است و ورزشگاه خانگی این تیم جای رعب آوری برای حریفان نیست.

وی تصریح کرد قرعه تیمش نه بهترین قرعه و نه بدترین است.


** لوچیانو اسپالتی سرمربی رم نیز در مورد مصاف با آرسنال گفت برای این مسابقه لحظه شماری می‌کند و البته هشدار داد تیمش برای نشان دادن توان واقعی خود در فوتبال اروپا، به لندن خواهد رفت.

وی افزود: ما دیدارهای بزرگ را دوست داریم و بدون هیچ هراسی با آرسنال روبرو خواهیم شد.>
به گفته اسپالتی رویارویی با آرسنال از بدشانسی تیمش نیست و باید برابر چنین حریف قدرتمندی خود را ثابت کنند.


** پردراگ میاتوویچ مدیرفنی باشگاه رئال مادرید معتقد است این تیم برای کسب دهمین قهرمانی در اروپا باید بتواند حریفانی مثل لیورپول را از سر راه بردارد.


** کلودیو رانیه ری، سرمربی سابق باشگاه چلسی و سرمربی کنونی باشگاه یوونتوس امیدوار است در بازگشت به استمفوردبریج مورد استقبال هواداران قرار گیرد وی اظهارداشت از دیدار دوباره با رومن آبراموویچ، مالک چلسی، خوشحال است و برای مصاف با این تیم لندنی لحظه شماری می‌کند.


** خاویر آگیره سرمربی باشگاه اتلتیکو مادرید، تاکید کرد دیدار با پورتو در مرحله یک هشتم جام قهرمانان راحت نخواهد بود و تصور نمی‌کند قرعه خوبی نصیب تیمش شده باشد.

وی افزود: نتیجه این دیدار قابل پیش بینی نیست. پورتو تیمی قدرتمند با یک سرمربی بسیار خوب است و قبلا به قهرمانی در این پیکارها دست یافته.




میلانتو ::: یکشنبه 87/10/8::: ساعت 1:3 صبح

 

یوفا: فرانچسکو توتی به دلیل مصدومیتی که در دیدار یکشنبه مقابل کاتانیا نصیبش شد به احتمال فراوان قادر نخواهد بود تیم فوتبال رم را در دیدار رفت مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال همراهی کند.
به گزارش یوفا: کاپیتان تیم فوتبال رم به دلیل مصدومیت از ناحیه پا تا دو ماه قادر به همراهی تیم خود نیست.
این بازیکن به احتمال فراوان به دیدار رفت تیم رم در چارچوب مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال که در تاریخ 24 فوریه (6 اسفند) در ورزشگاه امارات برگزار می شود، نمی رسد. این در حالی است که پیش از این عنوان شده بود مصدومیت توتی تنها یک ماه او را از میادین فوتبال دور نگه می دارد.

 آرسنال هم در این دیدار سسک فابرگاس را به خدمت نخواهد داشت. کاپیتان اسپانیایی باشگاه انگلیسی در بازی روز یکشنبه با لیورپول در برخورد با ژابی آلونسو از ناحیه زانو دچار صدمه دیدگی شدید شد و تا چهار ماه قادر به همراهی تیمش نیست.

 




میلانتو ::: یکشنبه 87/10/8::: ساعت 1:1 صبح


گالیانى رییس باشگاه آ ث میلان در پاسخ به اظهارات کالدرون که کاکا را بازیکن بى قید و شرط آینده رئال اعلام کرده بود گفت: میلان شعبه رئال مادرید نیست.
گالیانى در پى اظهارات اخیر رامون کالدرون رییس باشگاه رئال مادرید که کاکا مهاجم برزیلى میلان را مهره بى قید و شرط آینده رئال خوانده بود گفت: میلان شعبه رئال نیست.
اگر رئال مادرید مى خواهد ترکیب خود را تقویت کند باید به سراغ تیم هاى دیگر برود.
میلان تیم بزرگى است که افتخار ? عنوان قهرمانى جهان را داراست.






میلانتو ::: یکشنبه 87/10/8::: ساعت 1:0 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :21049
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
میلانتو
درسته این وبلاگ متعلق به طرفداران ایتالیاست اما هر فوتبال دوستی می تونه مراجعه کنه.من مخلص تمام طرفداران ایتالیا هستم.
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<