سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین صدقه آن است که فرد مسلمان دانشی را فراگیرد، سپس آن را به برادر مسلمانش بیاموزد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

افراطی های ایتالیا

دیگر بر همه پوشیده نیست که آمائوری, مهاجم یوونتوس راهی جز پوشیدن پیراهن آتزوری ها ندارد, زیرا مادر وی نیز معقتد است بهتر است او به تیم ملی ایتالیا ملحق شود.

از آنجایی که آمائوری بر سر دو راهی قرار دارد و هنوز تصمیمش را در مورد اینکه برای تیم ملی کشورش ,برزیل بازی کند و یا تیم ملی ایتالیا, ژانت اولیوریا , مادری وی به کمکش شتافته تا این بازیکن را از این برزخ خارج و آینده ملی وی را مشخص کند.

با اینکه آمائوری در اصل برزیلی است و در این کشور به دنیا آمده است, اما در سال جدید میلادی تابعیت ایتالیایی می گیرد و می تواند به عنوان یک شهروند ایتالیایی برای تیم ملی این کشور نیز بازی کند.

اگرچه آمائوری همواره بر تمایلش به بازی برای تیم ملی برزیل (سلکائو) تاکید کرده اما با توجه به اینکه کارلوس دونگا, سرمربی این تیم بکرات او را دلسرد کرده است, به نظر می رسد همه چیز و همه کس حتی مادرش دست به دست هم داده اند تا او را به سوی تیم ملی ایتالیا سوق دهند.

اولیوریا در مصاحبه ای با وب سایت برزیلی ترا در این خصوص گفت:" رویای آمائوری بازی برای تیم ملی برزیل است, اما صادقانه بگویم او باید برای تیم ملی ایتالیا بازی کند. زیرا آمائوری همه چیزش را مدیون این کشور است و ایتالیا باعث پیشرفت و شهرتش در دنیای فوتبال شده است. آمائوری به راحتی نتوانست به دنیای فوتبال راه پیدا کند. او برای تیم های پالمریاس و سانتوس آزمون داد, اما مسوولان هیچیک از این دو تیم, وی را انتخاب نکردند و کسی او را باور نکرد."

مارچلو لیپی, سرمربی تیم ملی ایتالیا از احتمال دعوت از آمائوری به تیمش در صورت آماده شدن گذرنامه ایتالیایی وی صحبت کرده است. چنانچه آمائوری برای ایتالیا بازی کند شاید اولین بازی ملی اش برای آتزوری ها در بازی دوستانه این تیم مقابل برزیل و در ماه فوریه رقم بخورد.


میلانتو ::: دوشنبه 87/11/7::: ساعت 10:30 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 7


کل بازدید :21022
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
میلانتو
درسته این وبلاگ متعلق به طرفداران ایتالیاست اما هر فوتبال دوستی می تونه مراجعه کنه.من مخلص تمام طرفداران ایتالیا هستم.
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<