سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بر برادرانْ بزرگی فروشد، هیچ انسانی با او صمیمی نخواهد شد . [امام علی علیه السلام]

افراطی های ایتالیا

 

Inter Milan   vs   Manchester United

 

Yuventus   vs   Chelsea

 

  A.S  Roma   vs   Arsenal

 

 




میلانتو ::: جمعه 87/10/6::: ساعت 11:26 عصر

Fiorentina

نام باشگاه : فیورنتینا
لقب باشگاه : بنفش پوشان
Viola
سال تاسیس : 1909
رئیس باشگاه : دیگو دلا واله
آدرس :
Viale Manfredo Fanti 4, 50137 Florence
+39-055-5030190 : تلفن
+39-055-5030191 : فکس
سایت :
www.acffiorentina.com
ایمیل :
Segretaria@acffiorentna.it
زمین تمرین :
Coverciano
لباس : پیراهن بنفش ، شورت و ساک بنفش با خطهای سفید




ادامه مطلب...


میلانتو ::: دوشنبه 87/10/2::: ساعت 6:40 عصر

Inter Milan

باشگاه: اینترناسیونال
رئیس باشگاه: ماسیمو موراتی
استادیوم: سن سیرو میلان
سال تاسیس: 1908 میلادی
سایت رسمی باشگاه:
www.inter.it
پیراهن: آبی و مشکی

شهر میلان یکی از شهرهای زیبا و در عین حال پر جمعیت کشور ایتالیاست که از حیث اهمیت چیزی از "رم" کم ندارد.
تقریباً در حدود 100 سال پپش در این شهر چیزی به نام فوتبال حرفه ای وجود نداشت ، تا آنکه در آغاز سده جدید و در سالهای 1898 تا 1900 باشگاه فوتبال "میلان" در این شهر تاسیس شد و مورد توجه جوانان میلانی قرار گرفت. در سال 1908 گروهی از بازیکنان حاضر در باشگاه "میلان" تصمیم گرفتند که با جدایی از این تیم ، تیم جدیدی تاسیس کنند و با دیگر همبازیان سابق خود که در "میلان " مانده بودند ، رقابت کنند.
باشگاه میلان پس از مدتی به تیم "آث میلان" تبدیل شد و در این سو تیم "اینترناسیونال" تولد خود در دنیای فوتبال را جشن گرفت.ادامه مطلب...


میلانتو ::: شنبه 87/9/30::: ساعت 11:0 عصر

 

A.C Milan

نام باشگاه: آث میلان

رئیس باشگاه: سیلویو برلوسکونی

سال تاسیس: 1899 میلادی

آدرس سایت رسمی: www.acmilan.com

نام استادیوم: سن سیرو با گنجایش 85700 نفر

رنگ لباس: پیراهن قرمز و سیاه وشورت سفید



کشور ایتالیا ، یکی از مهدهای بزرگ فوتبال است. همواره در شهرهای این کشور ، فوتبال حرف اول را می زند. رم ، میلان ، ناپل و تورین از جمله شهرهای فوتبال خیز ایتالیا به شمار می آیند.
شهر میلان به عنوان یکی از بزرگترین و زیباترین شهرهای کشور چکمه ، با حضور دو تیم بزرگ و معروف اینتر و میلان ( آث میلان) همیشه مرکز فوتبال ایتالیا بوده و هست. مردم این شهر نیز از پرشورترین طرفداران فوتبال هستند و نتایج و حاشیه فوتبال را پیگیری می کنند.
تیم میلان در سال 1899 میلادی توسط عده ای از جوانان شهر تشکیل شد. پس از اینکه میان اعضای تیم اختلاف افتاد ، عده ای از معترضین به قصد رقابت با دیگر افراد تیم ، تیم اینتر را تاسیس کردند.
ادامه مطلب...


میلانتو ::: جمعه 87/9/29::: ساعت 11:42 عصر

اولین تیمی که معرفی می شود بانوی پیر تورین است.

 

 

آدرس سایت باشگاه: www.juventus.com

تاریخ تاسیس باشگاه: 1897 میلادی

نام استادیوم: دل آلپی

رنگ لباس: سفید و سیاه
 
یکی از بزرگترین تیمهای ایتالیایی ، تیم فوتبال یوونتوس شهر تورین است .
یوونتوس در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد . این تیم راه راه پوش ، همواره در تمامی مسابقات از امیدهای مسلم قهرمانی است .
شهر تورین دارای دوتیم مطرح است که یکی تورینو و دیگری یوونتوس است و طرفداران افراطی آنان ، حساسیت خاصی روی تیمهای مورد علاقه خود دارند بدون چشیدن طعم شکست نمی توان از طعم دلپذیر پیروزی لذت برد. یوونتوس بیش ازهر تیم دیگری در دسته اول ایتالیا موفق ظاهر شده ولی در ازای کسب 27 عنوان قهرمانی، به همین میزان طعم تلخ ناکامی را چشیده و به همین دلیل از اوایل دهه 30 تاکنون هرگزعطش خود را برای پیروزی از دست نداده است. لیگ دسته اول ایتالیا در سال 1929 اعلام موجودیت کرد و یوونتوس در طی 30 سال ابتدایی تنها دوبار به قهرمانی رسید. این تیم در فصل 31-1930 به قطبی در فوتبال ایتالیا تبدیل شد. بازیکنانی مثل لوئیز مونتی، ریموند اورسی و رناتوسزارینی در زمان مربیگری کارلو کارکانوی افسانه ای یوونتووس را پنج سال متوالی به قهرمانی رساندند.

ادامه مطلب...


میلانتو ::: پنج شنبه 87/9/28::: ساعت 10:48 عصر

فرانکو بارزی که روزگاری کاپیتان سرخ و سیاه پوشان شهر میلان ایتالیا بود به سختی می تواند تصور کند که تیم سابقش در لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری حضور ندارد ولی این واقعیتی است که باید پذیرفته شود. مقام پنجمی میلان در فصل گذشته در بازیهای کالچیو سبب شد تا این تیم معتبر ایتالیایی بعد از فصل 2002ـ2001 برای اولین بار نتواند در چنین رقابتهای معتبری حضور یابد. امسال تیم روسونری با وجود از دست دادن چنین فرصتی قصد دارد تا هم در لیگ ایتالیا و هم جام یوفا قدرت خود را هر چند در سطحی پایین تر به رقبا نشان دهد.

بارزی که اکنون در سن 48 سالگی به سر می برد تمام دوران فوتبالی اش را در تیم میلان گذراند و 719 بار برای آنها توپ زد. او که در مدت بیش از دو دهه در آث میلان حضور داشت توانست سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و شش بار در بازیهای سری آ به قهرمانی دست یابد. او در سال 1997 با کناره گیری از دنیای فوتبال وظیفه کاپیتانی را به پائولو مالدینی تحویل داد. گفتنی است که بارزی همکاری اش را با تیم سابقش همچنان ادامه میدهد، در سطح جوانان.

بارزی می گوید: میلان مطمئنا فصل بزرگی خواهد داشت. تأسف آور است که بعد از سالهای طولانی از لیگ قهرمانان بیرون بمانید ولی ما جام یوفا را تجربه خواهیم کرد و من فکر می کنم که میلان می تواند در این رقابتها اعتبارش را باز یابد. آنها کارهای بزرگی در فصل نقل و انتقالات انجام دادند و بازیکنان مهمی را گرفتند. من فکر می کنم آنها اگرچه در لیگ قهرمانان نیستند ولی باز هم راضی هستند.

بارزی که مدت زمان کوتاهی را نیز در باشگاه فولهام انگلیس به عنوان مدیر فنی ایفای وظیفه کرده بود در ادامه می افزاید: من عقیده دارم که در یک باشگاه بزرگ مهمترین اصل داشتن روحیه جنگندگی است. در صورتی که چنین چیزی رخ بدهد من فکر می کنم قویترین ارتباط بین بازیکنان رخ داده است. حتی در میدان، روابط فی مابین آنها کمک می کند و نتیجه به دست می آید. میلان همیشه بازیکنانی داشته است که الگو بوده اند، این بازیکنان برای مدت مدیدی برای تیم کار کرده اند و مفید هم بوده اند. برای یک بازیکن ثبات و پایداری مهمترین مسئله است.

بارزی که در تیم زیر 19 ساله های میلان فعالیت می کند اعتقاد شدیدی به استعدادهای خودساخته میلان دارد و می گوید: در طول چند سال آینده، این جوانان با وجود قوانین جدید یوفا دایر بر استفاده از بازیکنان پایه ای تیم ها، نقش محوری را ایفا خواهند کرد. میلان همیشه به جوانانش توجه داشته است و سرمایه گذاری زیادی در این زمینه کرده است. پسران زیادی هستند که در سیستم ما پرورش می یابند که اکنون جزو بازیکنانی سری آ هستند.

بارزی درباره دیگر نمایندگان ایتالیا در رقابتهای لیگ قهرمانان ـ با وجود نتایج ضعیف در فصل گذشته ـ این چنین نظر می دهد: سال گذشته می توانست بهتر باشد ولی من فکر می کنم که تیم های ایتالیا همچنان در سطح بالایی قرار دارند. آنها کسانی هستند که می خواهند پیروز شوند. من فکر می کنم که تیم های ایتالیایی گذشته را پشت سر بگذارند برای اینکه آنها همیشه خوب سازماندهی شده اند و شکست دادنشان سخت است.

بارزی می افزاید: در لیگ قهرمانان ایتالیا نمایش قابل ملاحظه ای ارایه خواهد داد برای اینکه اینتر یقیناً در پی آن هست، رم نیز اکنون یک تهدید به حساب می آید و یوونتوس نیز به عرصه بازگشته است. فوتبال ایتالیا همچون تیم ملی اش به رقابت بازخواهد گشت هرچند که ما می دانیم که رقابت کردن سخت است برای اینکه باشگاه های انگلیسی و اسپانیایی اکنون برای نبرد آماده هستند




میلانتو ::: پنج شنبه 87/9/28::: ساعت 2:9 صبح

یوفا: سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا احتمالا قصد دارد "آدریانو" مهاجم برزیلی این تیم را به جای "دیدیه دروگبا" به باشگاه سابقش چلسی، پیشنهاد دهد.

به گزارش یوفا: این در حالیست که اینترمیلان مدافع عنوان قهرمانی سری آ اخیرا شایعات منتشره در مورد حضور آدریانو در تمرینات در حالت مستی را تکذیب و اعلام کرده، وی به دلیل آسیب دیدگی جزئی تحت معاینه قرار گرفته است.

علاوه بر این "خوزه مورینیو" گفته است، می خواهد به این مهاجم 26 ساله شانس دوباره ای بدهد.

اما این مربی بعد از پیروزی اخیر اینترمیلان مقابل کیه وو، اظهار داشت:‌ اگر به جای آدریانو بودم تصمیم می گرفتم با چهره جدیدی که از من به وجود آمده، بمانم یا کار دیگری انجام دهم.

سرمربی سابق پورتو هنگام مربیگری در چلسی دروگبا را به این تیم برد به همین دلیل از زمان پیوستن به اینترمیلان خبرهای زیادی در مورد احتمال رفتن این بازیکن ساحل عاجی به ایتالیا منتشر شده است.

از سوی دیگر دروگبا با اینکه خودش اعلام کرده بود می خواهد از استمفوردبریج برود اما اخیر از حضور در چلسی ابراز رضایت کرده و گفته که برنامه ای برای رفتن از این تیم در آینده نزدیک ندارد



میلانتو ::: پنج شنبه 87/9/28::: ساعت 2:7 صبح

   1   2   3      >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :21018
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
میلانتو
درسته این وبلاگ متعلق به طرفداران ایتالیاست اما هر فوتبال دوستی می تونه مراجعه کنه.من مخلص تمام طرفداران ایتالیا هستم.
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<